Jaga oma teadmisi

 Antud pealkiri tundus Virginia Shea käskudest kõige sobilikum, kuigi enda arvatest võga ei sobitaks ühtegi nendest endaga arvestades oma käitumist netis. Enda teadmisi on väga raske postitada, sest alati on mõte peas, et kõigest on juba ennem kirjutatud, mis mõtet on mul samal teemal uuesti arutleda ja kordi kus ma olen esimene kirjutaja juhtub väga harva. Tekib situatsioon kus ma oma enda mõtlemisviisi tõttu ei suudagi midagi jagada, sest jagan teadmisi vaid siis kui keegi teine alustab arutelu minult küsides.

Netis kus ringi käin täidan ise küsija rolli, võiks isegi öelda tüütus koguses. Minust aktiivsemad ja julgemad kasutajad vastavad ning sealtläbi ma saan kas oma vaadetele kinnitust või saan neid muuta. Ei pea lisapingutust panema edasi-tagasi aruteludele ega tülisid tekitama olenedes teemadest. 

Kommentaarid